Stöd Johanneskyrkan

Församlingens ekonomi vilar på kollekter och insamlade medel. Vill du vara med och stödja Johanneskyrkans arbete kan du göra det på flera olika sätt.

• Du kan låta din kyrkoavgift gå till Johanneskyrkan. Gör du det så går en (1) procent av din årsinkomst till Johanneskyrkan och till Equmeniakyrkan. För att ansluta dig till kyrkoavgiften, ta del av de dokument du finner HÄR.
  • Du kan också lägga in en stående överföring på din bank till församlingens konto (8105-9 983 043 989-0 Swedbank). Då dras det belopp du själv bestämmer varje månad.
  • Du kan självklart lägga i kollekten då du går på gudstjänster i Johanneskyrkan.
  • Du kan också Swisha pengar till Johanneskyrkan via vårt Swishnummer: 123 225 57 35.
  • Vi har även ett Bankgiro dit du kan skicka din gåva: 967-4409