Våra lokaler – Uthyrning

Välkommen till Johanneskyrkan lokalbokning. Information om lokaler och villkor hittar du här. Om ni har frågor rörande uthyrning, kontakta då oss på boka@johanneskyrkan.com
Bokar gör du på http://boka.johanneskyrkan.com/

Kyrksalen
Kyrksalen kan användas för gudstjänst, dop, begravning, men även skolavslutningar, konserter, mm. Lokalen har en modern ljudanläggning, samt fast dator/projektor. Totalt rymmer denna lokal ca 200 personer.

Församlingsvåning och kök
Vår församlingsvåning med kök är en lämplig lokal för en mängd typer av samlingar. Köket är väl utrustat, där porslin och övrig utrustning kan användas för tillagning och servering av måltider för upp till 100 personer. Stor skärm och enklare ljud-anläggning finns här. Köp till fairtradekaffe till vår bryggare.

Styrelserummet
Styrelserummet rymmer ca: 10 personer. Ett sammanträdesrum för en mindre grupp.

Lekhallen
70 kvadratmeter. Lekhallen kan lämpligen användas då man behöver golvyta, typiskt samling för en barngrupp. Även en möblering med bord och stolar är möjlig.

Rum för samtal
En lokal för det lilla samtalet, lämpligen inte mer än 4 personer.